Šta treba da znate pre nego što angažujete marketinšku agenciju

U današnjem digitalnom okruženju, odabir prave marketinške agencije može napraviti ogromnu razliku između stagnacije i rasta vašeg biznisa. Bez obzira da li želite da povećate vidljivost na internetu, unapredite prodaju ili izgradite jači brend, saradnja sa agencijom je velika odluka – i zato je važno da znate na šta da obratite pažnju pre nego što […]

Šta treba da znate pre nego što angažujete marketinšku agenciju Read More »

Marketing bez agencije: Sve što vam treba da krenete sami

Pokretanje marketinga bez agencije može delovati kao težak zadatak — i to s razlogom. Online svet je prepun saveta, alata i „stručnih mišljenja“, često potpuno kontradiktornih. Jedni vas savetuju da odmah uložite u plaćene kampanje, drugi govore da je sadržaj kralj, treći vas ubeđuju da bez SEO-a nema života… A vi, kao vlasnik biznisa, samo

Marketing bez agencije: Sve što vam treba da krenete sami Read More »

Kako izgleda saradnja sa marketinškom agencijom – vodič za preduzetnike

Mnogi preduzetnici se u nekom trenutku susretnu sa idejom da angažuju marketinšku agenciju — bilo da žele da povećaju prodaju, unaprede prisustvo na internetu ili jednostavno dobiju više vremena da se fokusiraju na svoj posao.Međutim, ono što često sledi je osećaj nesigurnosti i sumnje. „Šta će tačno raditi za mene?“„Kako izgleda svakodnevna komunikacija?“„Koliko često dobijam

Kako izgleda saradnja sa marketinškom agencijom – vodič za preduzetnike Read More »

Kako mali preduzetnik vidi digitalni marketing (i šta iz toga možemo naučiti)

Pokrenuli ste svoj biznis i želite da što više ljudi sazna za ono što nudite. Svesni ste da bez dobrog marketinga nema ni ozbiljnog uspeha – niko neće kupiti uslugu o kojoj nikad nije čuo. U današnjem digitalnom dobu, online reklamiranje je gotovo neizostavno – dostupno je velikom broju ljudi i često pristupačnije od klasičnih

Kako mali preduzetnik vidi digitalni marketing (i šta iz toga možemo naučiti) Read More »

Reklamiranje firme

Reklamiranje firme je u današnje vreme toliko važan faktor, gotovo koliko i kvalitet obavljanja usluge te firme ili kvalitet određenog proizvoda, ukoliko je prodaja u pitanju. Kao reklamiranje možemo smatrati bilo koju smišljenu akciju koja na neki način privlači pažnju publike. Reklamiranje firme je u današnje vreme toliko važan faktor, gotovo koliko i kvalitet obavljanja

Reklamiranje firme Read More »

Scroll to Top